onsdag 22 april 2009

Bilden är halvfejkad ;P


Glömde att säga att förra gången så bekanntade jag mig med Anders, Leif, Madeleine, Mike, Lisa och sedan en till som jag inte minns vad han heter... ska ta reda på det;) De har liksom alla samma arbete, bara olika områden, utrikesländer så att säga. Fixar med leverans...-grejer. Inte lätt att förstå deras system, men jag försöker.


Jag har lärt mig på min APU-plats att även om deras sytem är gammalt o tycks vara helt huller om buller, så finns det ändå en logik i det hela... ska försöka förklara det imorrn kanske. Svårt att förklara på tu man hand. Jag vill lära mig mer om, det de försöker lära mig... men jag somnar ju nästan varje gång de berättar!xD Ska försöka skräpa mig, helt ärligt. Det är så svårt att förstå o man blir uttråkad o förvirrad o ögonlocken faller. Ska försöka koncentrera mig mer imorrn! Jag vill lära mig detta för att det är det i stort sätt som är det som är.... "komplicerat". Hur de ordnar med leveranser o fakturor o adverseringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar