lördag 25 april 2009


Förlåt, glömde att blogga i fredags, skulle göra det i lördags med kom hem på söndagen ;P asså om man tänker sig mitt i natten.


Min sista dag på APU:n var bra, lite seg, men jag fick utföra lite arbete. Glömde att berätta om två arbetare till som heter Mona o Richard. fick göra lite arbete på datorn hos Richard... "som er stockhoolmare":P


Angående att ha en bloggbok var väl sånär! Det dåliga var att det kändes som att man kom hem ifrån en lång arbetsdag mot mer arbete! överdrivet men sant. Jag vill inte behöva tänka på bloggen. Därför tog det lång tid att skriva sista inlägget här nu.


Det som var bra var att jag har allltid tänkt att skapa en blogg... nu har jag en (hoppas man får behålla den) så nu kan jag skapa inlägg om överlevnad vid zombieinvasioner och hur man besegrar vampyrer från din egna toalett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar