måndag 20 april 2009

Dag 1: Samma dag som min enledning, så jag skriver det jag ska skriva nu bara.

Idag så åkte jag tidigt till jobbet med farsan. Hann bara lyssna på två låtar på iPoden... på vägen dit. När vi kom dit så kom jag in i kontorsdelen av SCHENKER, har redan presenterats där innan, så det var ganska lovande. Fick sitta hos en snubbe som heter Anders, satt hos honom från kl halv 8 på morgonen till kl 5 på eftermiddagen. Han visade o försökte förklara vad han gjorde, "Lastplanering" som pappa säger. Han adverserar gods från utlandet. Han har hand om gods som är på väg från utlandet och sådant som ska skickas ut. Fakturerar och liknande.

Det gick ganska bra. Fast det blev så likt förbannat segt i slutet! Idag fick jag bara sitta och titta på när han förklarade vad han gjorde. Så det var väl bra skulle jag tro. Hoppas att det blir bättre imorgon.

Har ändå inga speciella förväntningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar