tisdag 21 april 2009


Denna dag har varit bättre, idag har jag faktiskt fått arbetat. Men låt mig starta från början... Jag praktiskt taget vaknade halv sju i morse! hade inte ett minne av att klockand hade ringt (04:00)... fick skynda mig upp... bäddade sängen o åt en risifrutti till frukost. Borstade sedan tänderna o pappa o jag drog iväg till jobbet... eftersom jag åkte med honom så kommer jag dit FÖR tidigt, så jag fick sova lite i hans lastbil innan han släppte av mig.


In mot dagen så fick jag till uppgift att sortera ut fakturor i datum, sedan i vissa speciella nummer. Tog ett tag. Sedan innan jag blev klar så var jag tvungen att åka till tandregleringen o satte tbx en... "plupp" som hade lossnat. När jag kom tillbaka så var det lunch, sedan återgick till mitt arbete vilket som sen skulle arkiveras. Det var faktiskt roligt arbete i helhet. Sedan fick jag knappa in ett par leveransordrar in i deras primitiva system... fick mig nästan att undra om jag skulle få se en dinosaurie ströva förbi!


Sist fick jag en skolning om hur systemet funkade o hur allt gick ihop, somnade nästan! men jag lärde mig lite ändå... fick iallafall en bild utav det hela.


Hoppas på lite mer händelser imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar